cantik2!!





si cantik dan si tampan

Thursday 24 February 2011

hikayat diri ku

Assalamualaikum, 
untuk permulaan ini aku nak memperkenalkan diri aku.. owner blog KALAU BULAN BISA NGOMONG..
hik!! Nurul Syakirin BT Norizan name aku, tahun 1988 aku dilahirkan.. Pelabuhan Klang Selangor tempat asal ku... currently single... dalam otak ade MUZIK,MUZIK,MUZIK!!. suke makan.. suke teddybear.. suke jenjalan.. suke fotografi... suke coklat.. suke kelajuan... ramai kawan... bekerja dgn kerajaan malaysia... part time human resourse student.. suke sakat orang... suke karaoke!! hah cukup la tu..

Kenapa aku wujudkan blog ni?? sbb aku suke berkarya.. aku muatkan blog aku ni dgn karya2 aku. samada lirik lagu, sajak or ape saje yg dinamakan karya dari aku, akan aku letak dlm ni.. n sume hak cipta terpelihara yer.. sbb lirik2 tu aku buat untuk band aku Damn Dirty Blood!! hik hik.. 

knp kalau bulan bisa ngomong?? sbb mase nak bg name blog ni itu yg pertama terlintas kat kotak fikiran aku.. so aku taip jerk la.. hak hak.. lagi pun.. kalau bulan tu boleh berbicara tentu die akan tegur setiap perbuatan manusia kat muka bumi ni.. hak hak 

till the next chapter daaaaaaaaa cari akukat sini ok!! atau kat sini!!

No comments:

Post a Comment

that is sooooooooooooooo true!!

femes ouh!!